Hirdetés
Hirdetés

Eljárás indult a szolárium-hálózattal szemben

| 2019. 02. 26. | 10:27:00
Debrecenben, Nyíregyházán, Miskolcon is jelen vannak.
Eljárás indult a szolárium-hálózattal szemben
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított a KiwiSun szolárium franchise hálózatot üzemeltető Fox Consulting Kft-vel szemben, mert úgy véli, hogy a vállalkozás "zöld bioszoláriumot" népszerűsítő kereskedelmi kommunikációival megsérthette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát.

A GVH hétfői, MTI-nek küldött közleménye kiemeli, hogy a KiwiSun szoláriumok népszerűsítésének üzenetei azt a benyomást kelthették a fogyasztókban, hogy a szolgáltatással az emberi szervezetre nem káros vagy kevésbé káros módon barnulhatnak. A vállalkozás ezzel egyben

azt a látszatot is kelthette, hogy szoláriumainak használata egészséges, így e szolgáltatás megkülönböztetett, egyedi jellegű a magyar piacon.

Közölték, hogy az emberi szervezetre gyakorolt, a fénnyel, napsütéssel, nyárral összekapcsolható pozitív hatások és élmények ígérete erőteljesen befolyásolja a fogyasztói döntéseket, különösen a téli hónapokban. A GVH valószínűsíti, hogy a KiwiSun szoláriumok reklámjaiban megalapozatlanul, a fogyasztók megtévesztésére alkalmas módon használtak olyan állításokat, mint például a "zöld bio", "bio", "a természet erejével", a "speciális fény", a "világon egyedülálló technológia" és az "egész Európában piacvezető újdonság", valamint a "fokozza az endorfin termelődését", "segíti a kalcium beépülését", "jobban mozognak az ízületek", "immunrendszer erősítő".

Hirdetés
Hirdetés