Gyémántokat gyűjthetnek a magyar városok
Elindult a pályázatbenyújtási időszak a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Városmarketing Díjára - írja a kreatív.hu. A „Városmarketing gyémánt” védjegyet önkormányzatok, szakmai és hagyományápoló szervezetek, helyi közösségek és felelős vállalkozások kaphatják meg a tavalyi évben - a rendezvényektől, a belső és külső kommunikáción át az arculat- és márkaépítésig - hat városmarketinges területen végzett munkájukért, projektjükért.
Az MMSZ által alapított, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a Positive by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja a városok fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére felhívja a figyelmet.
Hat kategóriában lehet pályázni, a 2018. január 1. és 2019. február 28. között megvalósított aktivitásokkal.
A „Marketing fővárosa 2019 ” és a „Marketingaktív megye 2019 ” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing-projektjei a legtöbb úgynevezett „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték. Egyben a díj kiírói keresik és különdíjjal jutalmazzák az év „Városmarketing nagykövetét ", aki a legtöbb pályázatot nyújtja be,
Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet igazgatója, a program felelőse elmondta: idén a minősítés megszerzésén túl további előnyökre is számíthatnak a pályázók, mint továbbképzési árkedvezmények, konferencia, tudás- és tapasztalatcsere, emellett az egyetemisták-középiskolások őszi városmarketing versenyén való partnerségi ajánlat.