Hirdetés
Hirdetés

Nagy útberuházások indulnak Borsod megyében 2020-ban 

| 2019. 05. 18. | 13:45:00
Négysávosítás és elkerülőépítés is a tervben.
Nagy útberuházások indulnak Borsod megyében 2020-ban 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

– A magyar közúthálózat fejlesztésére 3200 milliárd forint áll rendelkezésre 2016 és 2023 között. Ebből az összegből 1800 milliárd forint hazai forrás – mondta az InfoRádiónak egy háttérbeszélgetésen a közlekedéspolitikáért felelős államtitkár. Mosóczi László közlése szerint a magyar kormány célja, hogy 2030-ra az ország egyike legyen azon öt európai országnak, ahol a legjobb élni. Ennek közlekedési vetületében 2023-ig a megyei jogú városok és a megyeszékhelyek mind be lesznek kötve az ország gyorsforgalmi úthálózatába, ezek az utak pedig mind az országhatárig fognak érni - mondta.

2019-ben átadják:

  • M2-es (M0-s és Vác közötti szakasz)
  • összekötő út Dunakeszi és az M2-es között
  • M4-es (Üllő-Cegléd)
  • M44-es (Tiszakürt-Kondoros)
  • 67-es út (Kaposfüredtől 33 kilométer Kaposvár felé)
  • M70-es autóút autópályává bővítése (Letenye-Tornyiszentmiklós)
  • Nagylaki elkerülő
  • 338-as út (nyíregyházi elkerülő)
  • Győr térségi négysávúsítás
  • M3-as új csomópontja Mogyoródnál

2020-as átadási tervek:

  • M1, M15 (átjárható autópályák)
  • M85 (Csorna-Sopron)
  • M4 (Berettyóújfalu-Nagykerek)
  • M25
  • M0-s déli rekonstrukció
  • 471-es főút (Debrecen-Hajdúsámson)
  • 67-es főút (kaposfüredi elkerülő)
  • 251-es főúti bekötő

Jövőre kezdődik:

  • paksi Duna-híd
  • 37-es főút négysávúsítása (Gesztely-Szerencs)
  • 26-os főút (sajószentpéteri elkerülő)
  • 8-as főút (Balatonfüred-Litér, négysávúsítás)
  • 82-es úti átkötés
  • 13-as, 81-es, 63-as út négysávúsításának vizsgálata (M0-s tehermentesítése, M1-M8 összekötése)
Hirdetés
Hirdetés