Hirdetés
Hódításba kezd a Digi a mobilpiacon is
| 2016. 11. 15 | 15:45:00
Olcsóságával próbál betörni.

Hirdetés
Várhatóan a tavasszal indítja mobilszolgáltatását a Digi, s szokása szerint agresszív hódítást tervez, magyarán olcsóságával igyekszik minél nagyobb szeletet kihasítani a meglévő piaci tortából. Ha minőséget nyújtanak, és kedvezőbb áron, akkor nyerésben lesznek az árérzékeny piacon, s a versenytársak is kénytelenek lesznek hozzájuk igazodni - írja a vg.hu.
A forgalomban lévő 11 millió SIM kártyával jellemzett hazai mobiltávközlési piac erősen túltelített, aki itt új szereplőként meg akarja vetni a lábát, annak a konkurenciától kell ügyfeleket szereznie – vélik a Világgazdaságnak nyilatkozó szakértők.
Kapcsolódó hírek

Az unió betiltja a Meta személyes adatokon alapuló célzott hirdetéseit
A vállalat szerint az EDPB tagjai már hetek óta tudnak a cég tervéről, és teljes mértékben együttműködtek velük.

Különös égi jelenség: ránk mosolyog a Jupiter
Mindenki megcsodálhatja az igéző fényességű égitestet.

Hirdetésmentes Facebookot és Instagramot is kaphatunk
Ennek azonban megvan az ára.
Rangos szakmai elismerést kapott a miskolci színház rendezője
Csak a legjobbaknak ítélik oda.
Vízóra-leolvasónak mondta magát az időseket kifosztó borsodi nő
Csak részben ismerte be tettét.
Bántalmazta, majd kirabolta az idős borsodi férfit
A támadót hét év fegyházbüntetésre ítélték Miskolcon.
Videón a miskolci alkoholtolvajok
Több mint 80 ezer forint kárt okoztak.
Úgy vásárolt Miskolcon, mintha övé lenne a bankkártya
A rendőrök ismeretlen tettes azonosításához kérik az állampolgárok segítségét.
Hirdetés