Búcsú a UPC-től: megszűnik a brand

2019.10.02. 13:22

Búcsú a UPC-től: megszűnik a brand

Nagyratörő tervek állnak az üzlet hátterében.

Jövő áprilistól egy ismert márkával kevesebb lesz a magyar távközlési piacon: megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait, írja a HWSW.hu.

A Liberty Global és a Vodafone Csoport közt kötött megállapodást tavaly jelentrették be: a gigantikus értékű, 18,4 milliárd eurós üzlet részeként a brit multi tulajdonába kerülhetett az amerikai kábelcég német, román, cseh és magyar leányvállalata.

A UPC nevet a cég Magyarországon, Romániában és Csehországban használta, Németországban Unitymedia néven futott.

Az üzlet hátterében az áll, hogy a Vodafone integráltabb szolgáltató kíván lenni szerte a világon, egyszerre adva mobilszolgáltatást, tévét, internetet és vezetékes telefont. Eddig nálunk ezt érdemben csak a Telekom tudta, a Digi ugyanezt az utat járná be,  a Telenor pedig kizárólag mobilszolgáltató,

televízióUPCkommunikáció

Szóljon hozzá!

Hirdetés