Kisebb üzletet tesztel a népszerű üzletlánc

A megszokottnál kisebb áruházzal kísérletezik a Kaufland a dél-csehországi Veselí nad Luznicíben, talán emiatt kezdett terjedni, hogy a német vállalat Magyarországra jön. Erről azonban nincs szó egyelőre, derül ki a Világgazdaság cikkéből.
A portál arról ír, hogy a 2245 négyzetméteres tesztüzlet a német kiskereskedelmi lánc által preferált méret fele. Ennek ellenére is több mint 13 ezer termékből álló kínálatot biztosítanak. A Kaufland tulajdonosa, a Schwarz Gruppe szerint egyelőre nincs napirenden a kisebb üzletekre való szélesebb körű átállás, így az anyaországban, Németországban sem terveznek ilyen típusú terjeszkedést.
A magyar közösségi médiában – fiktív profilokon – nemrég az terjedt, hogy a cég magyar településeken nyithat boltokat. A Kaufland ezt nem erősítette meg. Az viszont, hogy a közép-európai régióban hivatalosan is új bolttípussal jelentek meg, felvetheti az esélyét a jövőbeli magyarországi beruházásoknak.
A Kaufland anyavállalatához, a Schwarz Grouphoz tartozik a Lidl is, s például Szlovákiában a két márka egyszerre van jelen.







































