Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ilyen lett a Facebook okosnapszemüvege

| 2021. 09. 16. | 10:02:00
Képeket és 30 másodperces videókat is rögzíthetünk.
Ilyen lett a Facebook okosnapszemüvege
Hirdetés
Hirdetés

A Facebook most lépett be az okosszemüveg-üzletbe és tette ezt a szemüveggyártás történetének legjelentősebb nevével. a Ray-Bannel karöltve. Az új kiegészítők elérhetők a klasszikus stílusokban, mint például a Wayfarer, a Meteor és a Round, de a keret és az üveg színeinek további kombinációiban is megvásárolhatjuk őket.

A Ray-Ban Stories (történetek) napszemüvegek már 299 dollártól elérhetőek és rendelkeznek két 5 megapixeles kamerával, érintőpaddal, beépített hangszórókkal, három mikrofonnal. Nem csak fényképeket, hanem 30 másodperces videókat is rögzíthetünk az eszközzel, aminek a beépített tárhelye nagyjából 500 fénykép és körülbelül 30 videó tárolására alkalmas. A hármas mikrofon sugárképző technológiát és zajszűrést használ, hogy jó hangfelvételt biztosítson a videofelvételek során.

A napszemüveg támogatja a HDR -t, rendelkezik éjszakai móddal és nem marad el a videó stabilizálás és az zajszűrés sem. Ezeket a felvételeket az új Facebook View alkalmazás tárolja, amellyel szerkeszthetjük is őket, valamint megoszthatjuk az általunk választott közösségi alkalmazásban. Egy speciális szemüvegtok tölti fel a napszemüveget és akár három napnyi üzemidőt is elérhetünk vele. A Ray-Ban szemüveghez továbbá tokot, tisztítókendőt, tároló szövetzsákot és USB-kábelt kapunk.

A Ray-Ban Stories napszemüvegek már megvásárolhatók online és egyes kiskereskedelmi üzletekben, igaz egyelőre még csak az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Olaszországban és az Egyesült Királyságban.

Svidró Márk
Forrás: GSMArena

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés