Elkészült a központi ügyfélszolgálat.
Ünnepélyes keretek között adták át szeptember 10-én délelőtt az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatot a polgármesteri hivatalban. A belső térben korszerű átalakítást végeztek annak érdekében, hogy többek között az Ózdi Távhő Kft., az Ózdinvest Kft. és a szociális intézményrendszer dolgozói számára megfelelő elhelyezést biztosítsanak – írja az ozd.hu. A cél az volt, hogy a város lakói egy központosított helyszínen tudják ügyeiket elintézni.
A tervek között további szolgáltatók bevonása is szerepel.
Janiczak Dávid polgármester nyitotta meg beszédével. Ebben szó esett a kezdetekről, az ötlet megszületéséről és a célról, ami motiválta a vezetőséget az ÓKÜSZ létrehozására. Szeptember 13-án, hétfőn indul az ügyfélszolgálat. Ekkortól egy úgynevezett pilot-program indul.