Hirdetés
Hirdetés

Még egyszerűbb az ügyintézés Ózdon

| 2021. 09. 11. | 11:18:00
Elkészült a központi ügyfélszolgálat.
Még egyszerűbb az ügyintézés Ózdon
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ünnepélyes keretek között adták át szeptember 10-én délelőtt az Ózdi Központi Ügyfélszolgálatot a polgármesteri hivatalban. A belső térben korszerű átalakítást végeztek annak érdekében, hogy többek között az Ózdi Távhő Kft., az Ózdinvest Kft. és a szociális intézményrendszer dolgozói számára megfelelő elhelyezést biztosítsanak – írja az ozd.hu. A cél az volt, hogy a város lakói egy központosított helyszínen tudják ügyeiket elintézni.

A tervek között további szolgáltatók bevonása is szerepel.

Janiczak Dávid polgármester nyitotta meg beszédével. Ebben szó esett a kezdetekről, az ötlet megszületéséről és a célról, ami motiválta a vezetőséget az ÓKÜSZ létrehozására. Szeptember 13-án, hétfőn indul az ügyfélszolgálat. Ekkortól egy úgynevezett pilot-program indul.

Hirdetés
Hirdetés