Gyerekkel is nagy élmény Las Vegas

| 2022. 08. 05. | 12:33:00
Las Vegas nem csak a felnőttekhez szól.
Hirdetés

Amennyiben azt tervezzük, hogy Las Vegasban majd felkeresünk egy-egy kaszinót, mert az online kaszinó játékok során már elegendő tapasztalatra tettünk szert és szeretnénk magunkat élesben is kipróbálni, akkor igazán jó döntés lehet számunkra a kaszinók városa, még akkor is, ha gyerekekkel tervezzük az utazást. A legtöbb hotelben ugyanis van gyerekmegőrző szolgálat, de napközben azért mindenképpen részesítsük előnyben a gyerekeknek szánt programokat. Mutatunk is most néhány ilyen programot!

A reggelit kezdhetjük egy fantasztikus villásreggelivel, amelyet bizonyára a gyerekek is élveznek majd. Majdnem minden hotelben van lehetőség ilyen villásreggeli elköltésére. Ha végeztünk a reggelivel, útra is kelhetünk. Az első utunk vezethet a Flamingo Las Vegas Hotelhez, ahol a Flamingo Wildlife Haitat nyújthat feledhetetlen élményeket, hiszen ebben a nyugodt oázisban találkozhatunk teknősökkel és flamingókkal és még hatalmas vízesést is láthatunk.

Igazi élményeket ígér a Shark Reef Akvárium is, ahol több mint kétezer tengeri lény és egy hajóroncs várja az ide látogatókat. Miközben áthaladunk a Cápazátony alagúton, találkozhatunk itt tengeri teknősökkel, cápákkal és rájákkal is.

Las Vegas egyik leghíresebb utcája a Strip, ahol tengernyi show műsorból válogathatunk. A show-k csillogása és látványa bárkit lenyűgöznek, a gyerekekről nem is beszélve, akiknek ez egy életre szóló élmény lehet. Érdemes azonban a jegyeket előre lefoglalni, mert ezek a műsorok mindig nagyon népszerűek a turisták körében és az itt élők számára is.

Az éjszakai városnéző túra is csodás élményeket ígér. A túra emeletes busszal történik, miközben a Las Vegas Stripben és a Downtown szikrázó fényeiben gyönyörködhetünk a panorámás éjszakai túrán. Nem csak a Las Vegas Stripet láthatjuk, hanem megcsodálhatjuk a Freemont Street Experience hang - és fénybemutatóját és képet készíthetünk az ikonikus Las Vegas tábláról. A Stripen pedig megnézhetjük a táncoló szökőkutat és a kitörő vulkánokat.

A gyerekekkel nyugodtan elmehetünk a Madame Tussauds Múzeumba is, ahol a hírességek viasz szobrai lázhatóak, sőt még a kedvenceinkről fényképeket is készíthetünk. A múzeumban a gyerekek láthatják a Marvel szereplőket, Amerika Kapitányt és a Pókembert. A múzeumlátogatást követően gondolázhatunk is, ezt követően pedig betérhetünk a Hard Rock Cafeba egy finom, ízletes kávéra.