Hirdetés

Követeléskezelés hatékonyan

borsodihir.hu

2022.07.20. 13:46

Követeléskezelés hatékonyan

XXX

Hirdetés

Hirdetés

A követeléskezelés igen fontos, de annál érzékenyebb terület, hiszen egyrészt igazodnia kell a szervezethez, másrészt a GDPR szabályainak is meg kell felelnie. A feladat nem könnyű, ám korántsem lehetetlen. Ismerkedjünk most meg egy olyan rendszerrel, ami képes megfelelni minden előírásnak, ráadásul még hatékony is!

Követeléskezelési rendszer cégeknek

Az EuroMacc követeléskezelő szoftver segítségével teszi egyszerűbbé a ki nem fizetett tartozások behajtását. A Hyper-X Collect rendszere hatékony megoldást kínál a legtöbb cég számára, mégpedig úgy, hogy a már meglévő számlázási rendszer lecserélésére egyáltalán nincs szükség, sőt, még az ügyfélszolgálati rendszeren sem kell módosítani. Ráadásul a különböző folyamatok közül szabadon lehet választani. 

A rendszer lehet teljes mértékben automatizált, félautomatizált, és azt is meg lehet határozni, hogy mely esetekben történjen meg harmadik fél (pl. A NAV, egy közjegyző vagy egy ügyvéd) bevonása. A rugalmasság tehát garantált, a szolgáltatások pedig abszolút igényre szabhatóak. 

Egyedi vagy tömeges ügykezelés?

A követeléskezelési rendszer lényege, vagy inkább hatalmas előnye, hogy nemcsak az egyedi ügykezelést, de a tömeges állapot változtatásokat is támogatja. A rendszert roppant könnyű használni, hiszen csak paraméterezni szükséges az egyes felhasználók tekintetében például értékhatár, dátumok és sablonlevelek tekintetében. 

Ha az egyedi ügyeket szeretnénk kiválogatni, a kifinomult követeléskezelési rendszer segítségével egyszerűen megoldható, sőt, az egyes ügyek vagy vevők akár szignálhatóak is adott ügyintézőre. A rendszer elemei microservice elemekre épül, amely könnyen illeszthető, igazítható a már meglévő kapacitáshoz, és jól skálázható.

Számukra is megfelelő a követeléskezelő rendszer alkalmazása

A Hyper-X Collect rendszere azoknak a cégeknek is megfelelő, akik kevés esetszámmal dolgoznak, de azok elvégzését szeretnék szabványosítani. Ugyanakkor azoknak a vállalatoknak is nagy segítségére lehet, akik hatalmas esetszámmal bírnak, de a felszólításokat szeretnék hatékonyan maguk intézni.

Léteznek olyan cégek is, akik alvállalkozói minőségben vagy más módon egyéb, nagyobb cégek számára végeznek követeléskezelési feladatokat. Számukra is rendkívül hasznos lehet a rendszer. Természetesen arra is van példa, hogy egy cég csak adattisztítást szeretni végezni a vevői törzsadatok körében, mielőtt további lépéseket tervez. 

Egy követeléskezelési rendszer használatával elérhető, hogy a befolyt összeg azonnal a rendszert használóhoz érkezzen, ráadásul jelentős költségek takaríthatók meg jogi, adminisztrációs és pénzügyi területen is úgy, hogy az ügyfélszolgálat terhei is csökkennek. Kis és nagy cégek számára is rendkívül hasznos lehet egy ilyen rendszer alkalmazása. 

Hirdetés

Szóljon hozzá!

Hirdetés