Hirdetés
Hirdetés

Ahogy mi értelmezzük az online marketinget 

| 2023. 03. 13. | 13:57:00
XXX
Ahogy mi értelmezzük az online marketinget 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A marketinget és benne az online marketinget lehet úgy is értelmezni, mintha egy jól szövött pókháló lenne. Persze ez egy garantáltan pókmentes hasonlat, a célcsoportok számára a jól kidolgozott, azaz jól kitalált lépések összefüggő hálózatára utal, semmi csípős nincs benne. Olyan akciók összessége, amelyeknek az eredménye a jövedelmező és jól mérhető eladás-, illetve eladás növekedés.

Videók, online bejegyzések, átlinkelések, posztok, linképítés – sok-sok elemből tevődhet össze ez a mix. A lényeg, hogy a user vagy ügyfél tudatába jusson és ott is maradjon a cég, a termék vagy szolgáltatás, és elkezdődjön az elköteleződés folyamata.

Biztos alapokra építkező PPC marketing

A sok online marketing ügynökség között a PANDORANT a PPC marketing stratégia alakítása során a vállalkozásod igényeihez maximálisan illeszkedő pókháló szövésében tud segíteni. Ennek eredményeképpen pedig nem csapkodva érkeznek majd az eredmények és persze nem is azonnal, hanem - köszönhetően a háló erős és stabil szerkezetének - emelkedő tendenciát mutatva.

Az egész folyamatot egy alapos átvilágítással kell elkezdeni, ami neked hosszú távon mindenképpen sokkal jobban megéri, mintha csak egy pár blogcikk születne és egy-két Facebook vagy Google Ads kampány. Ha van mire építkezni, akkor nem költesz majd feleslegesen, hanem célzottan indulhatsz neki az ügyfelek megszerzésének.

A PPC segíti a hirdetési befektetések jobb megtérülését

Az online marketing piaca folyamatosan fejlődik és változik. Például 2023 nyarán a Google Analytics 3, vagy ahogy jobban ismerheted, a Universal Analytics helyett érkezik majd a Google Analytics 4. Ez átszabja majd a piaci rangsorolást. Ha valaki továbbra is pontos képet szeretne az online marketinggel kapcsolatos adatairól, akkor a jó beállítás létfontosságú lesz. A PANDORANT ebben és a PPC marketing területén is komoly szakértői támogatást nyújt partnereinek. 

A Pay Per Click, azaz a kattintásonkénti fizetés nagyon fontos adatokkal szolgálhat arról, hogy egy online marketing kampány során mekkora az elért felhasználók száma és ebből mekkora a mért kattintási szám. Egy adott honlap adatai, például a napi látogatók száma, vagy hogy honnan érkeztek, fontos adatok, beszélnek a piacról és módot adnak a beavatkozásra vagy változtatásra is. Ezzel lehetőség van tehát arra is, hogy a hirdetési befektetések sokkal jobban megtérülhessenek.

Mérhető eredményekkel

Ha van elég online marketing ismeret és tapasztalat, megfelelő teszteléseket hajtottak végre, s pár egyéb szakmai feltétel is adott, egy jó PPC kampány segíthet abban, hogy minél több visszatérő vásárlója legyen egy online felületnek felesleges pénzkidobás nélkül.

Ha valós megoldásokat keresel az égető problémákra, és tudatos és főképp professzionális szintre emelnéd a céged működését, akkor érdemes az online marketing tanácsadás szolgáltatás igénybevételét komolyan fontolóra venned.

Hirdetés
Hirdetés