A meleghívás mint stratégiai eszköz
A mai versenyorientált piacon minden vállalkozásnak az a célja, hogy ügyfelei hűségét elnyerje és új lehetőségeket fedezzen fel. Egyre több cég ismeri fel, hogy a meleghívás, ez az újgenerációs call center szolgáltatás, milyen fontos eszköz ebben a törekvésben.
Barátságos hangnem, visszatérő vásárló
A hagyományos hideghívások gyakran eredményesek az értékesítés és a piaci részesedés növelésében, de a meleghívás más célt szolgál. Mélyebb és személyesebb kapcsolatok kiépítésére ad lehetőséget az ügyfelekkel.
A ConnectYOU Call Centernél a meleghívások előtt információkat gyűjtenek az ügyfelekről, így válik minden beszélgetés személyre szabottá. Ez a megközelítés jelentősen eltér a hideghívások tárgyilagos jellegétől.
A hívások tartalma és hangneme az ügyfelek igényeinek ismeretében közvetlenebb és barátságosabb, így az esély is nagyobb a pozitív visszajelzésre. A vevő úgy érzi, hogy fontos a vállalat számára, ezért szívesebben ajánlja majd másoknak is a márkát, vagyis további új ügyfeleket hoz.
Az adatokon múlik a siker
A meleghívások sikere az adatvezérelt megközelítésen alapul. Az igényekhez igazított, célzott kommunikáció nemcsak eredményesebbé teszi a hívásokat, de azok időtartamát is lerövidíti. Az adminisztratív terhek csökkentésének titka a felkészültség, a gyors reakció, a releváns válasz.
A felkészülés, az információk elemzése, az interakció megtervezése és kidolgozása mellett az ügyfélszolgálat munkatársának ismeretekkel kell rendelkeznie a cégről is. Nem jöhet zavarba, ha egyéb, a kínálatban szereplő termékeket, szolgáltatásokat kell ismertetnie, összehasonlítania, ajánlania.
Tudatosabb tervezés, piaci előny
A meleghívás értékesebb a rövid távon kínált előnyöknél. Segítségével a vállalatok közvetlenebb kommunikációt folytathatnak az ügyfeleikkel, ami lehetővé teszi, hogy tisztábban lássák a piaci igényeket. Ha ennek megfelelően tudatosabban tervezik a továbbiakban a kínálatukat, előnyre tehetnek szert.
A call centerek minden szolgáltatása rugalmasan alkalmazható, függetlenül a vállalat nagyságától, ami azt jelenti, hogy a cégek időt nyerhetnek. Alkalmazkodhatnak a megváltozott piaci körülményekhez anélkül, hogy jelentős anyagi- és humánerőforrást vonnának el a működéstől.
Nagyra értékelt kommunikáció
Amikor egy vállalat kiemelt figyelmet fordít az ügyfelére, az jó hatással van a márka megítélésére is. Emellett a kötetlenebb kommunikáció során számos visszajelzés érkezik, amelyek nem csupán arról adnak információt, hogy az ügyfelek milyen élményeket szereztek.
A meleghívások utat mutathatnak ahhoz is, hogy a cég milyen irányban fejlessze tovább a termékeit, a szolgáltatásait. Így válik stratégiai eszközzé, amely alkalmas a márka értékének növelésére és a piaci helyzet megerősítésére.