Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Auchan: új madárka, régi jó árak

Auchan | 2025. 06. 04. | 09:01:13
Így spórolhatsz okosan hó végén is.
Auchan: új madárka, régi jó árak
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A hónap vége sok családban komoly fejtörést okoz: hogyan lehet úgy bevásárolni, hogy minden meglegyen, de ne ürüljön ki teljesen a pénztárca? Az Auchan új márkastratégiája pont erre a problémára kínál választ. Nemcsak olcsóbban vásárolhatunk, hanem okosabban is, amiben mostantól egy barátságos kis madárka is segít.

Az Auchan szakemberei alapos vásárlói kutatást végeztek, és arra jutottak, olyan vásárlási élményt kínálnak, amiért érdemes elindulni hozzájuk. Mert lehet spórolni az árakon, de az együtt töltött időn nem szabad! Ezért az Auchan nem csak „bolt akar lenni”, hanem egy megbízható, praktikus társ a mindennapokban.

Mire épül az új kampány?

A stratégia három fő dologra épít: az ár-érték arányra, hogy a pénzedért a lehető legtöbbet kapd, a széles választékra és mindent egy helyen megvehess, hogy megbízható minőséget kapj, ami nem megy a spórolás rovására. Az üzenet egyszerű: okosan vásárolni nem azt jelenti, hogy csak az akciókat hajszoljuk, hanem hogy hosszú távon járunk jól!

Itt a madárka, aki segít a bevásárlásban

A kampány legfeltűnőbb eleme egy új figura: a madárka, aki az Auchan logójából „született meg”. Ő lesz az, aki segít eligazodni az ajánlatok, akciók között, és hamarosan minden kampányban visszaköszön majd.
Nemcsak aranyos, de praktikus is – egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. A madár nemcsak egyszeri kampányelem lesz, hanem folyamatosan fejlődik, új szerepeket kap, és egyre fontosabb része lesz az Auchan arculatának. A cél, hogy ne csak a logóról ismerd fel az áruházat, hanem az élményről is, hogy jó döntésnek érezd minden egyes Auchan-látogatást.

Technológia a spórolás szolgálatában

A kampány mögött nemcsak kreatív ötletek, hanem új technológiai megoldások, köztük mesterséges intelligencia segítségével is dolgoznak. Ezekkel gyorsan és hatékonyan lehet új képi és videós tartalmakat gyártani, amiket a vásárlói igényekhez igazítanak.

Az Auchan új stratégiája tehát azoknak szól, akik nem csak olcsón, hanem okosan is akarnak vásárolni. Nem akarnak mindenért más boltba rohangálni, fontos számukra, hogy a pénzükért jó minőséget kapjanak és hó végén is számíthatnak az Auchanra. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Hirdetés
További híreink
Ipari termelés: lesújtó adatokat közölt a KSH
Ipari termelés: lesújtó adatokat közölt a KSH
Megérkeztek a legfrissebb kimutatások.
Lakásokat alakít ki a Vöröskereszt Ózdon és környékén
Lakásokat alakít ki a Vöröskereszt Ózdon és környékén
Domaházán a turistaszállót is érinti.
Minden magyarnak jut elég kenyér
Minden magyarnak jut elég kenyér
Javában tart az aratás.
Trump nagyon magas vámot vet ki az EU-ra
Trump nagyon magas vámot vet ki az EU-ra
Az unió folytatja a tárgyalásokat.
Otthon Start: házvásárlásnál emelkedik az árkorlát
Otthon Start: házvásárlásnál emelkedik az árkorlát
A kormány több fontos döntést hozott.
Fedett lelátót építenének Taktakenézen
Fedett lelátót építenének Taktakenézen
Okospadot is kaphat a település.
A kisnyugdíjak megduplázását szorgalmazza a DK
A kisnyugdíjak megduplázását szorgalmazza a DK
Gy. Németh Erzsébet felszólította a kormányt.
Rekordszinten a bitcoin árfolyama
Rekordszinten a bitcoin árfolyama
24 órán belül több mint 6 százalékos emelkedés.
Ellenőrizték az MNB aranytartalékát
Ellenőrizték az MNB aranytartalékát
Varga Mihály jegybankelnök rendelte el az auditot.
Aszfaltozás kezdődhet Tiszalúcon
Aszfaltozás kezdődhet Tiszalúcon
A község új parkolóhelyekkel is gazdagodhat.
Megjelent Európában a bőrcsomósodáskór
Megjelent Európában a bőrcsomósodáskór
Jelentős a betegség gazdasági kártétele.
Hirdetés