Hirdetés

Auchan: új madárka, régi jó árak

Auchan | 2025. 06. 04. | 09:01:13
Az Auchan új madárkája új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia felhasználásával készült, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.
Auchan: új madárka, régi jó árak
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A hónap vége sok családban komoly fejtörést okoz: hogyan lehet úgy bevásárolni, hogy minden meglegyen, de ne ürüljön ki teljesen a pénztárca? Az Auchan új márkastratégiája pont erre a problémára kínál választ. Nemcsak olcsóbban vásárolhatunk, hanem okosabban is, amiben mostantól egy barátságos kis madárka is segít.

Az Auchan szakemberei alapos vásárlói kutatást végeztek, és arra jutottak, olyan vásárlási élményt kínálnak, amiért érdemes elindulni hozzájuk. Mert lehet spórolni az árakon, de az együtt töltött időn nem szabad! Ezért az Auchan nem csak „bolt akar lenni”, hanem egy megbízható, praktikus társ a mindennapokban.

Mire épül az új kampány?

Az új platform egyik leglátványosabb eleme a kis madárkarakter életre keltése, amely nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban. A stratégia három fő dologra épít: az ár-érték arányra, hogy a pénzedért a lehető legtöbbet kapd, a széles választékra és mindent egy helyen megvehess, hogy megbízható minőséget kapj, ami nem megy a spórolás rovására. Az üzenet egyszerű: okosan vásárolni nem azt jelenti, hogy csak az akciókat hajszoljuk, hanem hogy hosszú távon járunk jól!

Itt a madárka, aki segít a bevásárlásban

A kampány legfeltűnőbb eleme egy új figura: a madárka, aki az Auchan logójából „született meg”. Ő lesz az, aki segít eligazodni az ajánlatok, akciók között, és hamarosan minden kampányban visszaköszön majd.
Nemcsak aranyos, de praktikus is – egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. A madár nemcsak egyszeri kampányelem lesz, hanem folyamatosan fejlődik, új szerepeket kap, és egyre fontosabb része lesz az Auchan arculatának. A cél, hogy ne csak a logóról ismerd fel az áruházat, hanem az élményről is, hogy jó döntésnek érezd minden egyes Auchan-látogatást.

Technológia a spórolás szolgálatában

A kampány mögött nemcsak kreatív ötletek, hanem új technológiai megoldások, köztük mesterséges intelligencia segítségével is dolgoznak. Ezekkel gyorsan és hatékonyan lehet új képi és videós tartalmakat gyártani, amiket a vásárlói igényekhez igazítanak.

Az Auchan új stratégiája tehát azoknak szól, akik nem csak olcsón, hanem okosan is akarnak vásárolni. Nem akarnak mindenért más boltba rohangálni, fontos számukra, hogy a pénzükért jó minőséget kapjanak és hó végén is számíthatnak az Auchanra. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Hitelmoratóriummal segítik a gazdákat
Hitelmoratóriummal segítik a gazdákat
Ez a segítség jövő év november végéig tart.
MÁV: csökkennek a jegyárak
MÁV: csökkennek a jegyárak
Anyagi segítség a családoknak - írják.
Lakossági energiatároló program indul
Lakossági energiatároló program indul
A napelemmel rendelkező családoknak.
Lesz elég hal az ünnepi asztalra
Lesz elég hal az ünnepi asztalra
Azt ígérik, a tavalyi áron.
Megállapodik a kormány Miskolc nagy beruházóival
Megállapodik a kormány Miskolc nagy beruházóival
Ez hosszú távon versenyképesebbé teheti a miskolci gazdaságot.
Nettó 768 millióból teszik rendbe a barlangfürdőt
Nettó 768 millióból teszik rendbe a barlangfürdőt
Eredményes lett a miskolci önkormányzat közbeszerzése.
Számos kihívással néztek szembe a magyar gazdák
Számos kihívással néztek szembe a magyar gazdák
Fagy, ragadós száj- és körömfájás, aranyszínű sárgaság is volt 2025-ben.
Megvan a forrás, épülhet a tiszaújvárosi erőmű
Megvan a forrás, épülhet a tiszaújvárosi erőmű
Aláírták az 1,2 milliárd eurós hitelszerződést.
A munkáltatók fele béremelést tervez
A munkáltatók fele béremelést tervez
Ez derül ki egy friss kutatásból.