Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Bevételnövekedés webáruház perszonalizációval

borosdihir.hu | 2024. 01. 19. | 11:06:39
XXX
Bevételnövekedés webáruház perszonalizációval
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A webáruház-tulajdonosok nincsenek könnyű helyzetben, hiszen napról napra nő a versenytársak száma, költségesebbé vált az új vásárlók szerzése, és az online térben is egyre több nehézséggel kell szembenézni. Azonban van segítség, amely hozzájárul a bevétel növeléséhez, és ez nem más, mint a webáruház perszonalizáció.

Gyakran lehet látni, hogy a webáruházak tulajdonosai azonnal el akarnak adni. Ez az értékesítés ma már nem működik, kudarcra van ítélve. Ha szeretnél hosszú távon sikeres lenni, akkor ismerkedj meg a webáruház perszonalizációval, amelynek köszönhetően akár négy hét alatt el lehet érni egy kétszámjegyű növekedést.

A látogatók 97 százaléka nem akar azonnal vásárolni

Az online marketing világában a látogatók 97 százaléka nem akar azonnal vásárolni. Nem akarja rögtön elővenni a bankkártyáját, mivel még nem áll az ügyféltudatosságnak ezen a szintjén. Szóval nem elég az oldalra terelned az érdeklődőket, és várni arra, hogy vásároljanak.

A látogatók első körben csupán nézelődni szeretnének, információkat gyűjtenek az adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Szóval nekik kell kommunikálni, és bizalmat kell felépíteni, ha a bevétel növelés a cél. Az általános üzenetek lepattannak róluk, azokkal nem lehet célt érni. Ettől összetettebb módszerre van szükség, a már említett bizalomépítésre kell nagy hangsúlyt fektetni.

Az egyik legjobb eszköz az e-mail marketing

A bizalom felépítéséhez az egyik legjobb eszköz az e-mail marketing, amely hatékony és gazdaságos megoldást nyújt, és nyomon követhetőek az eredmények. Napjainkban az egyik legnépszerűbb marketing módszer, nem véletlen, hogy rengeteg cég alkalmazza. A segítségével el lehet nyerni a látogatók bizalmát, és ezáltal idővel vásárlókká válhatnak.

Az e-mail marketinghez első lépésként meg kell szerezned a látogató nevét és e-mail címét. A feliratkoztatás szempontjából pedig kritikus jelentősége van az ügyfél-üzenet kontextusnak, vagyis annak, hogy a megfelelő üzenet, a megfelelő pillanatban a megfelelő embernek legyen megjelenítve.

A látogatók arra várnak, hogy megszólítsák őket

A webáruház perszonalizáció lényege, hogy meg kell szólítanod azokat a látogatókat, akik a webáruház felületére látogattak. Szóval sok esetben a legköltséghatékonyabb módszer ez, és nem az új forgalmi források keresése, az újabb látogatók terelése az oldalra. A weboldal perszonalizáció elengedhetetlen stratégia, amely erőteljesen segíthet a webshopod gyors növekedésében.

Érdemes a jelenlegi helyzetből a legtöbbet kihoznod, és jobban kommunikálni azoknak, akik jelenleg is a webáruházad termékeit nézegetik. Lehet, hogy arra várnak, hogy megszólítsd őket? Segíteni kell a látogatókat a saját ügyfélútjukon, jobb ügyfélélményt kell nyújtani számukra. Ezzel a módszerrel jelentős bevételnövekedést lehet elérni, anélkül, hogy többet kellene költened hirdetésre, illetve egyéb marketing eszközre.