Hirdetés

Régi kedvenc újragondolva az üdítők között

| 2020. 09. 09. | 14:03:00
A Bambit magyarok csinálják, prémium márkának szánják.
Régi kedvenc újragondolva az üdítők között
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Újraépítenék a Bambi márkáját az üdítőital ismételt gyártásával. A megvalósítási szakaszba érő terv mögött álló Dorogi Éva egy horvátzsidányi palackozóüzemen keresztül lépne a prémium üdítők magyar piacára. A Forbes cikke szerint még 2016-ban indult el a Bambi-projekt 1,5 milliárd forintos befektetéssel.

Az új italok természetes alapanyagokból és alacsony cukortartalommal készülnek, az íz lényegét az üzemben nyolc napig fermentált gyömbérlé adja. Ehhez képest – idézte fel a lap – az eredetileg 1947-ben megjelent narancsos ízesítésű Bambit szintetikus anyagokból gyártották, és a 12 százalékos cukortartalmával túlszárnyalta a Coca Colát és a Pepsit is. Az új változat már azzal az elvvel indul, hogy „ne azért vegyen valaki magyar terméket, mert mert megsajnálja a trikolór tejet a polcon, hanem mert olyan színvonalú, sőt még jobb is, mint a nemzetközi paletta termékei”.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
További híreink