Hirdetés
Hirdetés

Új köntösben a magyarok kedvenc kávéja

Cívishír | 2024. 10. 31. | 16:28:01
Ne keresse többé a Tchibo Family-t!
Új köntösben a magyarok kedvenc kávéja
Ígérik, az íz változatlan marad (Fotó: Illusztráció/pixabay)
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé. Jellegzetes, messziről kiszúrható sárga csomagolását a magyarok nagyon jól ismerik. A Tchibo Family egy közkedvelt, évek óta nagy tételben árusított darált kávé, ami ott volt szinte minden élelmiszerboltban a polcokon. A Tchibo Family brand azonban megszűnik, sőt talán már el is tűnt a boltokból – írja a mindmegette.hu.

A szemfüles vásárlók már észrevehették, hogy a jól ismert sárga csomagoláson már nem szerepel a Tchibo emblémája. Az eltűnés, a változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz. A csomagolás megújul, de a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók.

Hirdetés
További híreink
Gondosóra: aki időben megigényli, még idén megkapja
Gondosóra: aki időben megigényli, még idén megkapja
A 65 év felettiek élhetnek a lehetőséggel.
Alacsony szinten van a magyarok egészségtudatossága
Alacsony szinten van a magyarok egészségtudatossága
Annak, akinek nem jó az egészségértése, sokkal nagyobb az esélye a betegségre és a korai halálra.
TikTok-videók hatása miatt álbeteg sok fiatal
TikTok-videók hatása miatt álbeteg sok fiatal
Nagyobb az esélye a téves öndiagnózisnak, ha érzelmileg erősen bevonódnak a közösségi média világába.
Meghalt Szörényi Szabolcs
Meghalt Szörényi Szabolcs
A Kossuth-díjas magyar énekes, basszusgitáros, zeneszerző 81 éves volt.
Fémreszelék lehet a Fanta egyik termékében
Fémreszelék lehet a Fanta egyik termékében
Közleményt adott ki a Nébih.
Rugalmasabb lesz az apasági szabadság kivétele
Rugalmasabb lesz az apasági szabadság kivétele
A szoros családi kapcsolatok kialakítása a cél.
Hirdetés