Városmarketing: Kazincbarcika 11 díjat nyert

A Városmarketing Gyémántdíj a települések kommunikációs és marketingtevékenységének legnagyobb elismerése; évente több száz pályázat érkezik a Magyar Marketing Szövetséghez.
A Barcika Art Nonprofit Kft. a város képviseletében két kategóriában összesen 10 anyagot nyújtott be. Rendezvény-esemény kategóriában 4, marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában pedig 6 gyémántot nyert Kazincbarcika, valamint elhozta hazánk első sajtófigyelő vállalatának, az Observernek a különdíját is – számolt be a kolorline.hu
Rendezvény-esemény kategóriában indították
- a 2024-es advent vasárnapi programsorozatot,
- a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás szemléletformáló kampányát,
- a Tour de Hongrie kazincbarcikai etapjának szoboravatóját
- az októberi Szüreti vigalom programját.
Marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában 6 anyaggal indult Kazincbarcika:
- a Barcika ’70 film
- a Fadopátlás
- a Jakupcsek Gabriellával készült szemléletformáló kampány,
- a Susztermatt Csuja Imrével,
- a város 70. születésnapjára készült négyrészes jubileumi különkiadások print számai, a Korda Györggyel készült pókerjátszma kisfilmje
is gyémántot ért.
Az elismeréseket Szitka Péter polgármester és Halász Norbert, a Barcika Art Nonprofit Kft. operatív igazgatója vette át Sütő Ágnestől, a Magyar Marketing Szövetség alelnökétől és Piskóti István elnökségi tagtól.




























