Hirdetés

Hódításba kezd a Digi a mobilpiacon is

| 2016. 11. 15. | 15:45:00
Olcsóságával próbál betörni.
Hódításba kezd a Digi a mobilpiacon is
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Várhatóan a tavasszal indítja mobilszolgáltatását a Digi, s szokása szerint agresszív hódítást tervez, magyarán olcsóságával igyekszik minél nagyobb szeletet kihasítani a meglévő piaci tortából. Ha minőséget nyújtanak, és kedvezőbb áron, akkor nyerésben lesznek az árérzékeny piacon, s a versenytársak is kénytelenek lesznek hozzájuk igazodni - írja a vg.hu.

A forgalomban lévő 11 millió SIM kártyával jellemzett hazai mobiltávközlési piac erősen túltelített, aki itt új szereplőként meg akarja vetni a lábát, annak a konkurenciától kell ügyfeleket szereznie – vélik a Világgazdaságnak nyilatkozó szakértők.

Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
A tavalyi 15. helyről a nyolcadikra rukkolt előre az Instagram.
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
A közszolgálatban, a felsőoktatásban és az állami tulajdonú cégeknél kötelező AI-kurzust vezetnek majd be.
Online hősök a gyerekek védelmében
Online hősök a gyerekek védelmében
Országos kampány indul a fiatalok tudatos internethasználatáért.
Megérkezett az iPhone 17-széria
Megérkezett az iPhone 17-széria
Mutatjuk, mennyibe kerülnek az új modellek.
Csak alvás közben nem nyomkodjuk a telefont
Csak alvás közben nem nyomkodjuk a telefont
A képernyőidejüket viszont túlbecsülik a felhasználók.
VRLA zselés akkumulátorok
VRLA zselés akkumulátorok
Megbízható energiaforrás, karbantartás nélkül.
Gyorsaság versus tökéletesség
Gyorsaság versus tökéletesség
Az MVP stratégiája a piaci sikerért.