Az államtitkár 9 milliárdos bejelentése
Jövő februárban indul a Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja elnevezésű, 9 milliárd forint keretösszeggel rendelkező program, amelynek célja, hogy a vállalkozások rendelkezzenek digitális megjelenéssel és ezen keresztül nyissanak új értékesítési csatornákat, illetve jussanak el új vevőkhöz - mondta a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) kis- és középvállalkozások fejlesztéséért és technológiáért felelős államtitkára kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
Szabados Richárd hozzátette, a Demján Sándor Programban megvalósuló fejlesztés azokat a cégeket célozza, akiknek nincs vagy inaktív a honlapja vagy a közösségi média felületük.
Az érintettek a programnak köszönhetően a különböző hírközlési vagy távközlési szolgáltatókkal két éves szolgáltatási szerződést köthetnek, amelynek része a weblap vagy a közösségi média felület elkészítése, tárhelyszolgáltatás és a céges e-mail fiókok kialakítása.
Az államtitkár úgy vélte Magyarországon 10-13 ezer olyan vállalkozás működik, amelyeknek szükségük van a Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja elnevezésű program szolgáltatásaira.
A program támogatója az NGM, a lebonyolítója pedig a Neumann János Nonprofit Közhasznú Kft. - ismertette Szentgyörgyi Balázs, a közhasznú társaság ügyvezetője.
Kiemelte, a programban pályázóként részt vehetnek a magyarországi székhellyel rendelkező, köztartozásmentes, legalább egy embert foglalkoztató, csőd, felszámolás vagy végelszámolás alatt nem álló mikro- és kisvállalkozások, egyéni vállalkozások, szövetkezetek.