Ezért lehetnek hasznosak a promóciós kódok

Mindannyian szeretünk kapni, szeretjük az akciókat, az olyan kampányokat, amelyek keretében valamit kedvezményesen tudunk megszerezni. Ennek egy ismert, régen elterjedt módja, ha különböző kuponokat, szelvényeket gyűjtünk, amelyek felmutatásával az üzletben megvalósíthatunk a vásárlásunk után valamilyen kedvezményt.
A marketing az évtizedek, évszázadok során a tökélyre fejlesztette a kedvezményes vásárlásra feljogosító akciókat, így ezek az eredetileg magazinokban, szórólapokon létező kuponok megjelentek az online térben is, ahol rengeteg felhasználási és megjelenési módjuk van. Ezek a promóciós kódok megtalálhatók különböző online áruházak, zenei fesztiválok vagy szerencsejáték-oldalak felületén, de olyan speciálisan erre a célra létrehozott platformokon is, mint amilyen a https://www.bonuszkod.net/unibet-promocios-kod/ címen található.
Ezek a promóciós kódok különböző formában jelennek meg, általában egy szó, vagy betűk és szavak kombinációja lehet. Így például, ha egy zenei fesztiválra tudunk kedvezményes jegyet venni, akkor a kód lehet FESZTIVÁL01. Érdemes ezeket a kedvezményeket levadászni, mert a segítségükkel pénzt takaríthatunk meg. Ha pedig egy online szerencsejáték-oldal által kínált promócióról van szó, az általában feljogosít bennünket néhány ingyenes pörgetésre vagy játékmenetre, ami szintén hasznos lehet, mert megismerhetjük a platform játékait.
Néhány érdekesség a kuponokról
Mint említettük, az akciós kódok nem az internet elterjedésével alakultak ki, hanem már jóval korábban. Az első vállalat, amely használt ilyesmit marketingstratégiájában, az a Coca-Cola volt. A cég működésének kezdeti időszakában levélben küldtek az embereknek kuponokat, amelyek egy üveg ingyenes üditőitalra jogosították fel őket. Ilyen módon sikerült a terméket megismertetni az emberekkel, akik később már maguk is megvásárolták azt.
A másik korabeli példa a két világháború közötti Németországból származik. A kormány a Volkswagen Bogarakat ugyanis népautónak szánta, az emberek azonban nem tudták azt megvásárolni a gazdasági válság miatt. Úgyhogy lehetőséget biztosítottak az embereknek, hogy részletekben fizessék ki a gépkocsi árát. Minden befizetett részlet után egy-egy kupont kaptak, és amikor a teljes összeget kifizették, akkor mehettek az új autójukért. Viszont volt egy olyan kitétel, hogy ha egy részlet is kimarad, akkor elölről kell kezdeni a befizetést.
A kuponok a legnagyobb népszerűségnek az Egyesült Államokban örvendenek a mai napig. Olyannyira, hogy ebben az országban a közbeszédben megjelent a megrögzött kuponozó kifejezés is, ami olyan embereket fedett, akik szenvedélyesen vadásztak mindenféle kedvezményes jegyre. Még egy valóságshow is készült, amelyben ilyen emberek szerepeltek.
Az online promóciókkal kapcsolatban tanulságosak lehetnek egy nemrégiben elvégzett felmérés eredményei is. Ennek alapján a vásárlók 92 százaléka az online vásárlások során a kedvezményes árukat és szolgáltatásokat részesíti előnyben, 56 százalék azon márkákat favorizálja, amelyek kedvezményeket biztosítanak, emellett pedig 66 százalék mondta azt, hogy az újdonságokat promóciós kódok segítségével fedezi fel és próbálja ki.










































